Friday, July 15, 2011

meronggeng dan menambahkan kolestrol dlm badan !!

Assalamualaikum..

Actually badan aku tak berapa sihat,flu n batuk tp disebabkan aku sgt bosan berada di rumah ini,terpaksa aku persyaitonkan lemah aku dan keluar meronggeng dgn adik aku.Wewuwuwu....seronok dokk,batuk tak henti2 pastu mulut same kencang mengata kt org hahaha.
First kiterog pergi kt jualan gudang tgk kot ade yg berkenan,lps da bosan sepah-sepahkan baju kt jualan gudang ,kiteorg terus gerak pergi Giant,niat nak cri shawl tp cancel sbb ...ntah mcm malas pulak.

On the way nak pergi car park ,adelah satu kiosk tu die jual kentang spring ,memang terbaik ah.Sambil tggu kentang digoreng si penjual duk promote kt pembeli * me n my lil sis *.Tau die promote ape??Let's cikidot:)

Ta---daa...!!Present chocolate strawberry..pergh mmg best gile ah !!Last aku mkn dkt Tesco Ampang tp yg ini lg sedap ouh..Die punye chocolate just nice..tak manis sgt and sedap lah conclusionnya.Cost is Rm2.50.

Ini mesin pencairan coklat..ergghh betul ke splling tu...lantaklah !!

Muke mmg tak boleh blah * mmg la mane lg muke nak blah *..Sampai senget gigi aku 30 darjah Celsius..nak ckp lah betapa sodapnya chocolate strawberry itu .Rase nak bercucuran air mata pon ade lah:)

I look very the pendek dgn jeans khaki color ni,tak pelah because ia dah berlalu dan i da pakai already jeans itu.:).Ini da balik dr jualan gudang.

Lepas da dpt chocolate strawberry kiteorg meronggeng ke tempat laen pulak,Singgah sebentar di benteng untuk ambik angin yg segar lagi menyamankan.Namun tidak sempat menarik nafas lega,hujan pulak rintik2.So kiteorg kene bergerak ke tempat lain.Pusing Ganu.And last sbb cuace tidak mengizinkan,kiteorg berpatah balik ke Giant because my lil sis sudah mengidam choc strawberry.Dan aku juga mengambil kesempatan itu untuk menambahkan cholesterol di BIG APPLE yaa !!

Terselah gedik aku ..Miaauu....aku tak kesah anda??Hahaa...ok gembira dpt mkn BIG APPLE.Aku tahu agak bahaye kalau selalu makan sbb doughnut ni content high of sugar.Namun aku ngak bisa lepasan in...Janji lepas hajat :)


Today aku tukar selera...i chose iceberg vanilla yg kt tgh tu,then green tea my fav kasi adek aku.Then yg ade strawberry n nenas tu kiteorg share same adil dan saksame.Tapi aku makan sket mcm x sedap..

The conclusion for today is...suke sgt da tambah cholesterol dlm badan lps tu pulak i just draw about RM30.00 from my wallet.Dan sekarang saye kering money already..*:)

Bye..thanx for reading :)

No comments: