Sunday, July 17, 2011

Bila diri dilanda kerunsingan...

Assalamualaikum..

Sekarang ...i lost all my way...yeaaa i really mean it baby:).Aku terasa begitu bangang and shit stupid because i always do a same mistakes.Lantas aku terus di landa kerunsingan.Betul la semua org tak sempurna and never be perfect but we need an effort to improve our self and avoid to do a mistake.

Lantas diriku dilanda kerunsingan tahap yg tak boleh dibawak berbincang...
Bila dilanda keadaan yg under control mcm ini aku rase.....

Nak jerit2 kuat sampai bergegar kerak bumi....

Menangis air mata darah biarpon aku tahu habis kuat aku nanges mmg takkan keluar air mata darah pon:D...

Rase nak tarik rambut sampai botak dan akhirnya aku sedar kesilapan aku....

Nak bisik-bisik kt person by person yang aku mmg tak sengaja melakukan kesilapan...tapi manusia perlu sedar manusia mana yg tak pernah buat silap:(....

Mintak ampun supaya aku boleh putar masa kembali ke alam lampau....

Rase nak jadi budak-budak....xmo jadi dewasa...tapi akhirnya aku tetap alami alam dewasa jugak..PAYAH !!

Rase nak tumbuk kuat-kuat muka sape2 pon yg ade depan aku....

Aku rase nak kancing gigi rapat-rapat biar telinga dan mata berbicara...Lepas ni xdelah org nak marah atau suka2 bg arahan kt aku !! * LIES *

Mahu terperap dalam bilik dan duduk diam-diam....

Rase nak marah org dan terus jd bad mood....

BUT...u should know one thing moment please !!

Kegagalan takkan temui kamu jika kamu tak mintak kegagalan itu namun kejayaan yg sudah berada di hadapan kamu tapi kamu hanya lepaskan kejayaan tersebut begitu sahaja..

Setiap apa pon yg berlaku,perlulah kau hadapinya dgn tenang.Jangan sesekali lari dr masalah,jangan sesekali mencari masalah tapi hadapilah masalah tersebut dgn cara yg betul.InsyaAllah kau tidak akan menemui kekecewaan.


p/s:My emo blog secara kejutan elektrik:)

Bye..thanx for reading

No comments: