Saturday, January 1, 2011

When I'm al0ne..mY dearest frenz ~~

Sudah menjadi adat hidup di atas muka bumi ini eh u oll...berputar mcm roda..kejab kite kt atas sok2 luse kite kt bawah..tepi or senget x penah ade la kot..haha...
Haku ni sebenarnye sudah merasai segala2nye sepanjang 24 years  aku hidup..pahit,manis,suka,duka,tawa n manis mcm gule pon....At last kite ni akan kembali kepada-Nya juga...

Banyak jgk moment sepanjang 24 tahun hidup nyah!!Menipu la i kalo xdek moment langsung..ergghhh!!Kenangan yg paling aku xleh lupe..when i was at KPTM,,KL....banyak la kot kenangan xkire pahit or manis...i;ve been there about 3 years ye u oll...Studied in Bachelor Degree in Business Information Technology with Accounting....leh nek biol jgk kalo nak exam..name pon mix course...hehe...

Yang aku paling x suke...sem 1...tah pape je haku rase...awl2 aku da buat hal..ponteng class..maklum la sem 1 byk course work je nyah!!Paper exam if not my mistaken 1 je kot...that y aku jd malas gile babeng....Tp sem 1 ni la yg byk bg lesson kt aku to improve my self...cz sem 1 ni aku cm lone ranger je nyah..haha...tp xdek kwn pon aku leh pass je exam ko!!dieorg nak kwn ngn haku ke xnak ke...nk musuh ngn haku ke..i dun mine because i can survive without dieorg tu...ermm.....( p/s..tiade kene mengene antara yg hidup 0r yg da pass away..haha )...

Da jump sem 2..aku da jumpe geng yg kene ngn jiwe aku.tp die x lame study kt c2 cos sebab yg x dapat dielakkan la nyah!!x perlu la haku nak state kat cnikan..sshhhh...x pe lah yg penting aku sgt hepy ngn die..die pon 1 kepale ngn haku neh..asl aku ajak ponteng die on saja..haha....class yg kerap aku ponteng class Account...Opps..hehe..haku pon x tau nape nyah..asal class Account je mood aku jd spoil...aiyo0o0..aku xleeh nak focus...kene lg class Account waktu ptg aje...adehh...kalo da ptg namenye tu mood aku da ke laut bersame bantal busuk!!...faham2 aje nyah maksud haku!!Bytheway..aku pass jgk paper Account eventhough aku seorang "pemonteng paling kerap" ko!!.....

Da separuh paragraph da neh..u oll mesti tertanye2kan..hape yang haku dok merapu meraban neh..Actually my heart say to do so... and my fingers rase ringan je nak story-mory kt u oll nyah!!saje nak flashback kt u oll ...x salahkan...ko nak bace haku say time kaseh nyah..u oll x nak bace aku x marah pon..hehe..lgpon u oll bace neh free2 je FOC ok!!

U oll mesti da penah rase zaman2 studykan...best gla la nyah...bleh bergelak ketawa,mkn ramai2,kuar sesame...kan?kan?kan?Yang paling best bg aku sem 4 till last sem.coz at the time haku dpt geng yg betol2 fhm ngn haku dan boleh dijadikan kwn..dieorg ni student baru la..yg study diploma kt kolej len then amek degree kt KPTM,KL..even baru kenal tp aku bleh masuk ngn dieorg neh..

Time neh mmg gile2 la nyah!!Haku ngn bespren haku neh...menggile ngn McD nyah...boleh dikatekan dlm 1 mggu tu muke haku ngn bespren haku tu pasti adela kt McD JJ Maluri tu....'mandrem' kot ..haha....that y x leh nak renggang ngn Mcd tu..hehe...Anyway..i will miss that moment my dearest friends...


                                           Dioerang la haku maksudkan....:P


                             Dieorg ni satu dorm la ngan aku mak!!

Bytheway u oll mmg best dear!!Haku seronok ngn korang nyah!!Susah payah bersame....Bile la i leh rase cm gini lg yep...

                        Ni a day before konvo kt PICC Putrajaya!!

Ermm...ini je pic yg da edited..len2 x nyempat haku nak edit..x pe la..janji ade yew nyah!!haha...

Ape yang penting u oll..KAWAN tu sgt penting dlm hidup kite...jgn sesekali abaikan kwn or buat2 x kenal ble da senang..insyaAllah besar ganjaran nyah if ko wat baek ngn org lg2 kwn2 ko sendiri..
Remember that!!.... 


No comments: