Monday, January 10, 2011

Tudung Ariani,Shawls Or Syria..mane pilihan kamu??

 Which one ur answer eh u olls?? Take ur time to answer ehh.Aku bukan buat quiz nyah!!Saje nk main2 ngn u oll okay...Ermm...tetibe je aku rase nk post3 psl tudung ni...

Aku pon suke up to date bout fesyen bertudung ni nyah...Mule2 dulu biase la pakai tudung bawal....yang boleh belit2 n lipat2 tukan...Pastu zaman da ke depan neh aku terase nk tukar fesyen tudung..
Ape lg TUDUNG ARIANI..ni pon tgk sis aku yg pakai..aku mule2 segan jgk cz cm kelakar gile kot muke aku pakai tudung Ariani tu...

Then i boought my very 1st  TUDUNG ARIANI..Okay..aku bukan nak menunjuk nyah..aku ckp psl fesyen heh...Agak berbaloi la ko..Mahal sket xpe yg penting kualiti mak!!Sgt berbaloi 1st cubaan aku menjadi.."awning" tudung Ariani sgt bgs..bile pakai terus 'terletak' je kt muke ko nyah..Itu kate sis aku ..then aku cube sndiri..mmg betol pon...

 * keje time..pakai senang x rimas..

Yg u olls tgk model kt atas ni..Aku la nyah..yg ni 1st TUDUNG ARIANI collection aku..This 1 i bought kt Butik Ariani Kt Jln Tar keel lumpur..Time tu Ariani xdek kt ganu lg...hoho...So terpakse la meredah ke sane kebetulan aku g keel nk setel hal convo aku kt kolej nyah!!

This pink color ni rasenye mau let go la!!Ding..dong...ade sape2 mau heh!!Coz mcm da ketat sket kt bhgian muke..Aku tersalah saiz ko!!Tp de lg some of my collection. .LOL!!


Ha u olls..ini la my TUDUNG ARIANI collection...xkan sume aku nak tayangkan mcm kt pawagam tu..sikit2 udeh le..Kan di cop menunjuk lak haku mak!!..Dr kiri ke kenan u olls tgk..ikut turn aku beli nye ...

Yg paling aku suke pink color meh..Coz i do love pink!!Tp sygnye aku da jarang pakai tudung ni da..Hoke yg 3 dr kiri tu aku beli di KL...and 2 pieces yg corak beli kt Ganu n last warne belacan tu, sis aku belikan kt Ariani Melaka,,,,,

Da skang aku jump to Syria and shawls...Tudung syria pon aku beli kt keel jgk ...Aku try fesyen ni meh..sume org pndg mcm aku xdek hidung ko!!Why??Cz aku pakai d Ganu..fesyen tu x terbang ag kt Ganu lmbt sket...ha...

Panjang kate aku suke la berpesen2 ni nyah!!Skang ni pon aku ikut fesyen inner n shawls lak Aku byk tgk kt online social network la..Cmne nk pakai kasi cantik pastu tambah aksesori lg..Iskk...triple suke la nyah!!

* Ini fake faces...:)

See..mane lg comel..haha..Xdek la gurau2 je nyah!!Tp inilah realitinya hidup aku...Setakat ni aku boleh lg pesenkan tudung as long as x mencacatkan muke aku! LOL!!!...

Yg tudung syria tu aku pesenkan innernye..'cross inner' namenye mak!!Yg sebelah tu 'im wearing dark choc of  TUDUNG ARIANI'..Ape yg membezakan 2 tudung inikan..U oll pon sndiri tau... TUDUNG ARIANI sng nk pakai...kalo nak cpt sesuai la nyah u oll belasah je trus siap!!

 * Clip on inner

This picture kt atas ni my latest pesen la..Berani mencube maa!! Tgk ape pandangan sekiling erk..Ini pakai time aku x rush nk p mane2 la..Ye la nak belit2 ag..nak sesuaikan clip kt inner lg..If da kesuntukan mase...jgn harap nyah ! Gud bye je this fesyen ko..:)

Skang ni pon ramai yg berfesyen cam gni..Aku simple je ..xdek la yg pakai butterfly kt inner ke hape..Sekali kan aku  fly!!Haha...

So mane satu pilihan u oll..

Tepuk dada tnye la selera,
Berani cube xde masalah..hehe..

1 comment:

Anonymous said...

Hek3~
accually same je Tudung Ariani ne..modal x smpai rm15..damn jual mahal gile..maybe sebab Nama n Sewa bangunan die..Kain same je ngan Tudung silk kat pasar3..Jahit die ar more kemas ckit..sbb nk jual mahal =p Tukang jahit ariani sendiri bgtaw bende3 ne ..kui3~