Wednesday, January 5, 2011

Ape yg ade malam niii wehh!!


Malam ni tiade pape la u oll..
Quite boring....as usual ber'fb' wajib okay!!....Hari ini jugak aku tidak merajinkan diri meng'apply' keje...
"Pucat..o0o0  Pucat....wake up la....tinggalkan semue yg buruk tu ko kutip la yang jernih aje..."
Itu gerak hati aku la yg kate...tp diri aku sendiri x dek inisiatif 4 do all the things...ngeh3....


Bytheway aku memang lapar gile babeng sekarang ni u oll..Ade sape2 mau deliver aku makanan ke...wt Drive Thru Mcd ok jgk time ni....gile ko...masak kene marah ngn bapak aku esok..Coz die da lena skang neh...hehe

Boleh aje aku nak menggilakan diri drive sesorang malam2 ni...leh hilangkan tensi aku ni!!Tapi ke manakah??If kt kolumpo leh gak g lepak kt Bukit Permai..tgk  keindahan bangunan2 yg tercacak n tercucuk megah nyah!!
Kat ganu?? Erm Bukit Ko la ...ok jgkkan..


* Pucat sedang menggilekan diri.....byeee

No comments: