Monday, January 31, 2011

Sesuke hati .......o0o Coklat!!

Assalamualaikum...
Tak jawab dose o0o0 korang ( accept non-muslim )....Da berape hari aku mimpi coklat !!Hari ni kaan aku jumpe jgk coklat.Bought by my abah...So ape yg aku nk bgtau kt u olls, hari ni je aku kunyah dan telan cik daim dlm 20 biji kot!!Series ar aku telling2 kt korang..aku suke gile babeng mcm nk mati ar ngn coklat tu...kene lg white choc...perghh  meleleh nyah!!

 * Muke without make-up ar...alahai..name je make-up aku pakai foundation je pon..itupon aku oles senipis yg mungkin.Bedak2 ke no main hoke!!!..

Korang pelik ape kaitan coklat ngn pic aku nih...Leklu nyah nanti aku cite ar...last aku dpt pujian ar dr teacher aku mase aku form 3 beb...she said ' cantik kulit mcm telur dikupas'...erm..ape lg ko...senyum dgn penuh perasan la aku ni..

Bytheway aku nk ckp kt u oll ar...tp mention dulu ar ( aku bukan perasan ok )...time sekolah2 dulu mmg ramai ar puji kulit aku putih dan bersih...well aku syukur kelebihan yg diberi oleh-Nya...Kdg2 kalo aku hang out ade ar jgk yg bertanye dan puji aku dgn statement yg same kan..Ape yg aku nk ckp aku baru je dpt lg pujian yg same jgk dr mak sedare haku kt fb.Ini pon sebab coklat ...Aku x perasan ar weh..Bytheway thanx for the pujian kan..!!

Inilah yg aku nk cite ni.Ade la fakta mengatakan coklat boleh mengekalkan awek muda dan mencantikkan kulit.Korang x percaya..sudah!!Aku tetap suke mkn coklat...Aku x tipu ar sbb haritu aku ade sembang2 dgn nurse tu..asalnye aku tgk die beli coklat dgn kuantiti yg byk weh..aku tergerak nk nyebok..then die ckp coklat die beli untuk die sndiri bukan untuk anak2 die...Aku ni nyebok lg nape suke sgt coklat??Die jwb awek mude!!Ha ko..nurse yg ckp tu bukan aku reka cite tau!!

*Thanx abah...tercapai jgk...inilah hasil yg aku kedarah hampir 20 biji.

Disebabkan line internet tersangat terslowkan...So menyekat dan membantaskan aku untuk upload gambo manyak2!!So ko tgk la aku mkn cik daim ni sambil berfb dan berblog...sedap gile kot!!X mau pandang cadburry da!!So sory ar cadburry...buat mase skang la..da abes cik daim aku kebas ,aku cari la ko balik cadburry!!

P/S:SAPE NAK WAT SURPRISE BG WHITE CHOCH OR APE CHOC LA KT AKU!!...

Bye korang...Thanx for reading..:)

2 comments:

Unknown said...

hehe :D kiter pun suke makan coklat :) cadbury !

P U C A T said...

me sgt2 suke..
hehe