Friday, January 7, 2011

NO Entry!!

* U oll tgk haku ehh..amek mud bace post aku!!
 
Allu...erm...1 hari je aku xdek entry...Semalam la kot..coz xdek mud n mud xmo dtg kt haku nyah!!...Anyway pg semalam separuh hari aku kt my mom kitchen ok!!..Aku tolong mama aku masak nyah..Kiteorg masak laksa!!...

Tapi sori la..haku xdek pic nak kasi u olls tgk..Actually aku ngn mama aku wt laksa dengan 2 kuah hoke..
Laksa Terengganu..kuah die kuah lemak la..n satu lg Laksa Utara..( laksa Penang la org ganu pggl )..
Bytheway i've enjoy the laksa itu..sgt soddaappp!!!Jangan terliur ok!!

Lps masak aku tdo..hehe....Ujan tersangat lebat and non-stop pg till malam..Mau x jemu haku...dok tgk lappy ni..then kuar bilik kelip2 tgk mama aku..mama aku tgk aku..adeh...Disebabkan kesejukan melampau mengalahkan cuace kt obesi,1 hari aku pakai stokin dgn short pants of cz la  ..mama aku ckp "smart sgt!!"...abah aku tgk dgn "smile goat u"..hehe...Series sejuk...

 Ermm..ok la xdek idea untuk aku merepek da...Selamat berkomen!!

No comments: