Tuesday, January 4, 2011

Kari , Nasi Puteh dan Roti Puteh......

Ape yg u oll bayangkan bile tgk entry aku ni...jeng..jeng..jeng...U oll mesti pk aku ni selalu sebut psl makan kan? cz i do love eat la nyah!!

Erm..Td tghari aku lunch kt luo ..Pekene nasi puteh, ikan bakar, kerabu ,ulam n budu..my fav la tu..mmg seddapp cicah ngn ika bakar nyah!!Berselera gile aku mkn td kene plak time org tgh ramai berduyun2 kt kedai tu..gile meriah ko!!U oll org Ganu mesti tau Jalan Pejabat..ha..kt situ le aku lunch td kt Restoran Binjai....opss lupe, u oll mesti nak tau ape kene mengene ngn entry aku kan..Sabau nyah!!!Psl lunch xde kene mengene ngn entry aku neh!!

Ok da lunch kt luo..so dinner mesti kt umah ko!!Awl td aku ber'FB' dulu...lps tu perot aku memanggil da ko..kelaparan..p la dapor..tgk ape yg ade...tgk adek laki aku dok merakus.."weyh mu mkn ape?".."aku mkn kari ikan masin",,,dalam hati aku sedap neyh mkn ngn nasi pns...aku pon biar dulu xnk mkn lg...

At last cm x tahan..aku p la dapor..bukak rice cooker ..pass nasi ade lg...bukak tudung saji..pass jgk..sayur goreng pon byk lg...last bukak periuk kace kesayangan mama aku....lulus aje kuah byk..tp isi ko..xde...adeh...kecewa aku!!Kurang hasam adek aku abeh sume die belasah!!Gile lapo mamat neh..

Nasib bek aku x letak nasi dlm pinggan..idak malu aku ..haha..xpe2 org len x perasan la kot....aku pon tgk la ape yg ade untuk dimakan ngn kari neh..Terpandang roti...Tinng..tingg....ape lg belasah roti cicah kari yg da xde ikan masin nyah!Boleh la janji aku konyang!!Nasi xdek ..roti aku ganti cicah kari panas tu...

Itulah yg aku maksudkan Kari , Nasi Puteh dan Roti Puteh......Semue bleh match together ( aik ko ni pucat cm nak match baju ngn tudung ke hape beh )..hehe..

No comments: