Thursday, May 5, 2011

melihat keindahan cosway

Assalamualaikum...

Holla....disebabkan aku kebosanan di pagi Jumaat ni kan...aku pon merajinkan diri mendudukkan bontot di atas comelku  dgn merempit menuju ke destinasi yg dituju lah :)

Actually,aku teringin nak p melawat kwn 'old' aku ni....makanye sekarang aku sudah berada di destinasi yg dituju iaitu COSWAY!!!Cepat betul aku merempitkan..x sampai 22 saat pun!! Aku pergi pon ade tujuan sebenarnye,aku sedang mengkaji dan meniliti term and condition how to start up a new business..cehhh!!Bajet la ni weyh!!!

Jugak dgn perasaan tidak malu...boleh pulak slumber aku online kt COSWAY ni siap update blog lagi kau..Well...dieorg tak berkiralah dgn aku...aku masuk je dilayan mcm princess beserta lontaran suara yg lembut...'buat mcm rumah sendiri je'..opekoslah kan?kan?kan?

So,moral of the story...tak de moral sgt.Just nak blog aku ni terupdate je...
K..Byeee

Thanx usha blog aku....

No comments: