Thursday, May 26, 2011

between him and televisison....

Assalamualaikum..

Selamat pagi Jumaat everyone:)
I wish u guys having a great day okayy!!
Did u know a word of 'habbit'..i mean ur interest in leisure time or x leisure pon kau suke nak buat!!

Erm...jab...aku tak paham ape psl aku berspeaking2 bagai ni...grammar pon tonggeng terkangkang!!haha..

Ape yg aku nak kongsikan dgn korang di pagi yang mulia ini adalah habbit yg sgt ketara di mana contohnya kau suke tgk tv an..lps tu mesti ade fav channel yg kau suke tgk dan bermula dr situlah hidup kau jd tak tentu arah dan rasse sgt gelisah if kau tak ade habbit kau tu!!Umpama kau hilang org yg kau syg lah,,tp lebih parah kalau kau tak tgk tv!!haha.

Like my father yaa,he's got the habbit which tgk astro dan fav channel seharusnya sports!!Tak sempat aku nak on tv ni,aku rase aku tahap awal cipan bgn nak tgk tv ..tup..tup..tup...die dgn style bujangnya duduk kt kerusi malas ,badan 35 darjah senget,lps tu tgk kanan memegang remote astro!!Perghhh.....die lg awal bangun kau!!!!!!!

Aku kadang2 dgn rase tak puas hati aku sound abah aku ' ape la hari2 tgk sukan,,tak boring ke...org lain x dapat nak tgk astro '.,...hehe....bukan aku kurang ajo tp kiteorg joking2 sbbnye kalau time aku yg dpt tgk tv kt bwh  esp drama ke,Af ke ape bnde ke die akn sound aku balik 'drama..drama...drama.....nyanyi,nyanyi..nyanyi..'..Urghh...bapak2 o0o0 bapak..

Aku pon tak faham..kadang2 die nak buat kerja luar dr rumah pon die biar je tv dgn habbit die tu..Tu bg sign lah kau sume jgn nak ambik tmpt aku.HAHHA!!Aku pon da imagine gaya bujangnya even die dok kt luar tgh mencantas or mencangkul tp tv on dengan sound sorakan org bersorak..Tak paham aku!!

So for abah...saye ade pantun tak tau lah berape kerat .saye dedicate untuk abah ye:


Abah sy suke tgk tv,
Hari2 abah sy tgk tv...
Tv selalu dan hari2 jgk tgk abah saye,
Saye selalu tgk abah sy tgk tv,
Muke abah saye pon ade rupe TV..:D

p/s:kalau da balik dr masjid solat Zuhur ,waktu die lena pon die nak jgk conquer tv dgn channel radio hindustan!!!Erghhhh...........tensinya aku!!!!!!!!!!!!!!!

Bye....than usha!!


No comments: