Saturday, January 28, 2012

PART 2:China Street

Assalamualaikum
Ye..ye aku tahu semue orang tgk syiokk layan bola kt tb.Aku xmau lah buat pandai sebab aku pon x ikut sgt bab2 bola neh.Ok sambung pada topik asal,semalam aku ade buat entry ni,so malam ni aku nak sambung part 2 pulak.Erm..sounds good i da pandai buat cerita bersambung-sambung laa !!

Nak cakap kat korang entry ini dengan entry semalam punye memang banyak gambar.Padan la muke korang * refer to readers,kalo x bace consider selamat *

Ini view dr atas bridge ala Putrajaya.U oll boleh nampak segala mak nenek dr atas ni.Aku lupe ar name tempat ni,location betul2 di belakang perkampungan China.

Still standing on the bridge with new style shawl yang ditiup angin sepoi2.

Semua gambar di atas adalah around perkampungan China,dekat dgn pasar payang ye guys!!


Side notes:Entry ni tak banyak gambar pon.Penipu betul aku ni kannnnn.

Thanx for reading

3 comments:

CikTeddyCorner said...

omey style tu..ajar la.huhu

P U C A T said...

cik o:kt youtube banyakkan???
hehe

qamarguyz said...

salam ziarah..
hihii..memang tak byk pic pun..
lama tak pi pasar payang =)