Sunday, December 11, 2011

wedding of the year

Assalamualaikum

Kadang kadang rase rajin nak update blog ,kadang kadang rasa macam kejam nak unsubscribe terus.Sebab aku macam da malas gile kot nak update blog neh.Blog aku da umpama hidup segam mati tak mahu.Tapi tak pelah disebabkan last 2 day aku attent my cousin wedding so why not aku share sedikit tak banyak pasal wedding dieorang ni dan ade jugak alasan kenapa aku update blog ni kannnn.

Actually,name die along ,mak along ni adek kepada mak aku lah.Jadi along ni cousin aku.Heee.Dieorang tinggal berasingan lah,ye lah parents kt Sarawak ,angah dekat kl,lagi adik pon aku tak tahu kt mane..Eh bolah pulak cm gitu.K la wedding dieorang berlangsung di Hotel Permai Inn K.Terengganu..Err..dan kenapa di K.Terengganu sebab mak sedara aku memang asal Terengganu,saudara ramai yg stay Terengganu.Jadi mudahla kejenye ya..Sume boleh datang tengok Along kawen:)

 


 Sore abang n kakak ni memang superb!! Tak padan dengan muke sore macam nenek and datok orang!!HAhHHA!!

Sikit sikit je..Bile line lajuuuuu gileeeeeeee aku pening nak upload gambar yang mana satu,kalau line slowwww aku terus jd gilee..gambar yang aku berkenan nak upload sume tak boleh...Haishh...

BTW aku nak ucapkan selamat pengantin baru dekat along dan jugak wife die 
( lupa nama ) semoga berkekalan hingga ke anak cucu.


P/s:updated malas !!

2 comments:

d_ said...

beb..nk menjemput neh.jemputan majlis perkahwinan wan nurdiyana dan md nazmil di bandar almuktafi billah shah, dungun terengganu pada 24dis 2011.

Inspector Saahab said...

tnggggiiiiiiiiigilaaaaaaaaa bride.