Thursday, December 29, 2011

2012!!

Assalamualaikum.

Almost 3 times per day i bukan laptop ,laju-laju bukak my own blog dengan harapan nak update entry.Malangnya semua itu hanyalah khayalan belaka.Aku tewas dengan bisikan bisikan yang aku tak tahu dr mana datangnya mengatakan "kau takosah update blog itu,takdeee apeeee pon"..Haiish...padahal aku sendiri yang berbisik dekat diri aku sendiri...Wewuwuwuwu!!

Eh,,,eh..eh..tanpa disedari hari-hari yang aku rase macam baru semalam je berlalu like hari ni da hari Khamis semalam baru hari Rabu lebih kurang begitulah.Pang pong pang esok da Jumaat...pejam mata tutup hidung Ahad ni da masuk tahun baru.2012!! Yeahh ...New Year Bebeh!!2012 hoke ..dan tak yah lah kau nak ulang lapanribukali pon.Semua orang da melalui liku-liku ,pahit manis,suka duka * bukan maksud yg same ke  *..forgetlah..Whatever la.Aku pon same.Tapi aku rase aku ni macam pelik,banyak perkara sedih dr happy.Ntahlah rase dunia macam tak cool lah..Anyway .aku bersyukur sebab aku dapat bernafas sehingga hari ini.

But guys,bercakap pasal 2012,as usual semua manusia mahukan azam baru,like baju baru,kereta baru,gadeget baru dan macam macam serba barulah.Me??Err...nothing,aku tiap-tiap tahun berazam tapi aku takde ar nak kecoh-kecohkan,padahal realitinya azam selalu tak pernah menjadi kenyataan..HAHAHA...gelak untuk diri sendiri tanda bangga..Well :).

Actually kite malu tau nak cakap azam tahun 2012..Takkk banyak punnnnnnnnn...malu lah....xpe lah kite terpaksa reveal jugak....Aummmmmmmmmm!!..




  •  
  •  


KITE NAK KAWENNNNNN LAHHHHH...EH MEMANG GATALLL PUN.......BYEEEEEEEE!!

 Bye..thanx for reading:)

No comments: