Friday, December 30, 2011

SAMSUNG GALAXY MINI ...

Assalamualaikum.

Aku sebenarnya malu nak cakap ar pasal gadget ni sebabnya aku rase aku adalah manusia yang sangat ketinggalan atau bahasa senang faham agak tak tahu ape ape pasal technology semasa.Well frankly i told u olls k.Lagi beberapa hari nak masuk tahun baru ,da macam gadget hebakkk ade dkt market like samsung tab,Ipad,Iphone tinggal u je yg xde lagi.. 
* u refer to me * .

Sepanjang aku hidup ni pon gadget yang canggih yg aku dapat pegang adalah 2 bnde saje DSLR and handphone.Lucky la sebabnye dapat jugak aku rase 2 gadget tu.Nak rase lebih-lebih pergilah  PC fair.Time tu lah kau akan tgk semua bnde dan lepas tu boleh lah nak bangga dgn kawan kau da pegang bnde itu bnde ini.Kesian aku kan??Tapi aku bangga jugak ar sebab aku pon hado gadget aku sendiri...Heee....Tu pon xde ar hebakkk sangat,handphone kanta sentuh je pon.

Well .almost 3 month aku pakai handphone Galaxy mini brand Samsung lah.Aku pon tak pasti dengan diri aku sendiri kenapa aku obses sgt dengan gadget ni.Walhal kalau tgk secara langsung handphone ni boleh dikategorikan biase sahaja cuma yang gahnya adalah "touch screen".Itu je pun kau nak bangga kan.

Ape yang membuatkan aku gila pasal gadget ni sebab waktu aku beli, Samsung punye market product sangatlah superb.Pelbagai application boleh dimuat turunkan direct from handphone.Kat situlah kau online,kat situlah kau nak download macam macam dan kat situlah jugak boleh simpan segala macam bnde.Dan jangan lupa kepada penggemar mukabuku dimana jua anda boleh bermuka buku.Wireless connection sangatlah bagus no buffering sebab ade Android.See??Ape lg boleh aku katakan walaupun ia tidaklah sehebat gadget -gadget yg lain.

Realitinya boleh aku katakan handphone ni dikategorikan bagus la jugakkan.Screen pon besar,camera memang tak menanglah sebab aku pakai Sony Ericson dulu camera die sangat nice,gambar clear,xde noise lepas tu ade flash.Tapi sejak aku memakai Samsung Galaxy Mini ,aku kene terima hakikat bahawa quality gambar sangat lah low * rolled eyes*.padanlah muka aku sebab nak sangat appilcation banyak banyak tp camera low gile quality, pon aku redha selagi DSLR dalam genggaman.

Meh aku tunjuk sikit collection gmabar-gambar menggunakan Samsung Galaxy Mini.

Pizza cheesy seven,silalah cube sebab tersangat sedap.I guna nite mode sebab Pizza Hut yg i pergi ni suasana romantik macam candle light dinner .

Day mode

Normal mode-with fruits and susu my fav ever .

Normal mode-no zoom ni or zoom out.

 Document mode-Cosway catalog

Last but not least..Day mode..like thousand ..clear macam gune DSLR..hehe

So guys,buat pilihan yang tepat jangan jadi macam aku langsung tak survey ape kelebihan dan kekurangan gadget yang ade kt market.Tapi membeli ikut nafsu suke suke nak beli je.Byee!!

Thanx for usharing my blog.

No comments: