Thursday, May 30, 2013

Cotton LOOK

Assalamualaikum

Sorry for the lack of updates, I just am too mem-busy with work!Actually I'm out of idea.Don't know what should i story and share with u oll (yg tak berapa ramai readers).Sila tampa dan menampa saya !!Recently,aku ada beli banyak sangat ready made cotton dan juga kain pasang cotton tak kira online,offline mahupun terjah direct ke kedai kain.

Actually ,kalau korang nak tau minat aku ni macam kadang-kadang boleh lack dari diri aku yang sebenar.Entahlah aku kalau dah minat kat sesuatu aku akan cuba dapatkan jugak biarpon payah,getir,liat dan menangis air mata darah sekalipun aku akan tetap dapatkan juga.Haa panjang tau nak explain perasaan seorang manusia yang bernama AKU ni.

So back to our business,cotton is my favourite most ,cotton ni bagi aku sangat simple yet elegant tapi bila pakai nampak suwiit se suwitt gula kapas!!Material dia yang lembut pada kulit/badan terutama untuk orang kulit sensitip /alergic dan suka gatal-gatal macam aku ni ,memang sesuai sangatlah.On top of that,why aku suka sangat cotton.Why fiza why??Sebab kadang-kadang aku tak perlu gosok sebab material dia boleh mengelirukan mental manusia yang memandang aku.Haa..nak tahu kenapa sebab kalau tak gosok memang tak nampak wrinkle macam usia limapolohenamtahun.That's why aku suka cotton,senang,mudah dan cergas.Kalau terlewat nak pergi keje boleh pakai terus.Bagus cotton service ni kan laju dan pantas je..I loikke angat taw ;p.

Kat bawah ade sikit review for my fav cotton :)












Tadi aku ade mention yang aku suka jugak beli cotton ni dekat online.So for more choice u can click link below :)

MCS 

They all ,most my fav online shop.So korang nak pilih untuk raya nanti memang cantik sangat lah.

Sekian ,terima kasih.


3 comments:

SI MILLY'S said...

Wah cantik. Pandai pilih kaler. Milly pun suka cotton. Tp ada satu je :p

Fairuz Aqilah said...

suka cotton jugak! hee :)

Heiladies Co. said...

Salam..

Hai tuan blog, jemput singgah ke blog Heiladies Co. Kain cotton corak terbaru yg cantik-cantik baru sampai
dari Vietnam. GENIE BRA bra paling hot dikalangan wanita sekarang pun ada. HC offer pd harga yg berbaloi-baloi.

Tq