Tuesday, November 8, 2011

cheese ...yes cheese!!

Assalamualaikum.

Bile tengok iklan Pizza Hut yang melampau lampau cheesenye membuatkan aku terbabas iman dan macam mencabar ego aku untuk pergi Pizza Hut laju laju dengan kelajuan motor 125Km/j .Apakah iklan tersebut over propaganda yang  menyebabkan aku menjadi sawan sedemikian rupe..Heee.

Orang lain sibuk makan daging yang penuh dalam peti sampai tak tahu mane nak sumbat daging daging yang boleh mengalahkan tokey daging tapi aku dengan adik sibuk nak jadi mek salleh celup yang mengagungkan western food rather than daging daging yang dikorbankan!!Adakah kami sangat ego??Semestinya memang tidak ego malahan suke hati dengan membawa perut yang dua hari diisi dengan pizza okkk!!

Nak cite hari pertama pergi Pizza Hut macam eksaited gile sebabnye aku da macam meroyan nak makan cheesy seven.Pantas,tangkas dan tegas meluru masuk Pizza kt Giant.Then ambik order.Belek belek menu xde cheesy seven.Pastu aku bukak muka depan betullah weh menu Pizza bukan Majalah masakan mahupun majalh Mangga!!Tak puas hati belek belek menu sampai koyak * tipu * tak jumpe jugak cheesy seven.Eh..eh..eh..ape ni??ape ni??Last press call button mintak assist dr depa .."cheesy seven xde hari ni maybe esok ade"..hah...terus muke bertukar jd muke tikus .Keciwa der..Fine...nak balas dendam order jugak yang bercheese2 lah !!Chill:)

permulaan yang bagus.Pizza ni membangkitkan semangat aku wehh..See the cheese..Walaawee !!

Rase mahu melompat kegembiraan sampai kembang muka dapat makan cheesy lava biarpon Tuhan saje yg tahu kekecewaan tak dapat makan cheesy seven.

Ape lagi yg dapat menggembirakan aku kalau bukan Pizza cheesy lava neh!! Perlu diulang ke??ke??ke??


da kenyang usap perut ,garu kepala pulak nak bayau..Eh jangan lupa aku join contest ni..Join tau korang!!

Second day pergi dengan harapan.

Senyum samai terkeluar side burn sebab dapat makan jugak cheesy seven..Hoyeeahh !!
p/s:tudung same hari ketama dan kedua tp baju tak sama dan tak sama color.terima kaseh.


Low quality picca guna Galaxy mini sebab DSLR tak bawakkkk..Tak bawakk hoke.Hari ni menangis kesukaan dapat makan cheesy seven with topping chicken peperoni eh tak tahulah nak spell!!Shame on me :)
2 pieces sekali angkat.Memang best gile..Mane lagi nak dapat cheese yang bercheese2 kalau bukan di Pizza Hut..* bukan iklan semata-mata *.



Muke kembang macam apom mata macam mata naga hahha !!

p/s:Semua gambar2 non-edited.Kbaii!!

3 comments:

raziellia said...

muka excited makan pizza. org lain tengok meleleh air liur. haha

P U C A T said...

hah..tu la pasal..
muka macam tak pernah makan pizza!!

Anonymous said...

lapaq tgok pizaaaa!!!nak!!!