Monday, June 10, 2013

Sudah-sudahlah

Assalamualaikum

A short entry for my readers.


Sudah-sedahlah kita mencari kesalahan orang lain,

Sudah-sudahlah kita mencaci orang lain,

Sudah-sudahlah kita menghina orang lain,

Sudah-sudahlah kita tidak puas hati dengan orang lain,

Sudah-sudahlah kita,kerna kita semua manusia.

Masih banyak perkara yang perlu difikirkan mati akhirat sana.

Sudah-sudahlah wahai sayang saya sekalian.



Let's picture tell and talk :)

Sekian.

8 comments:

el said...

sudah2lah jom kita lunch dah lapar ni..hehehe

nice n3..mmg kdg2 tu kita sebagai manusia biasa byk sgt buat salah tanpa disedari..bila dah terhantuk baru laaaaaaaaa...hehehe

P U C A T said...

hiks,,kite puase yang.
hehe.

Ain Norainsyah said...

Hehe... Ain pun tak sudah-sudah sibuk. Nak datang sini pun tak sempat. :)

Nice. betullah tu. Kita manusia ni tak sudah-sudah dengan masalah dengan orang lain kan. :D

ZULHILMI TEMPOYAK said...

sudah... cukup2 sudah.. heee

Addasyuhadadisini said...

sudah-sudahlah..hehehe..wat baik dpat ganjaran kan ke seronok.. :)

Lyaa Suriany said...

manusia mmg suka cr slh org
macam diri sendiri maksum
peringatan tuk diri sndiri jgk.

Kontengaptek said...

Hello Everybody

this is

nice content

please visit

my blog

Dgcanvas said...

Share great information about your blog , Blog really helpful for us .
Canvas Prints Australia