Monday, June 10, 2013

Sudah-sudahlah

Assalamualaikum

A short entry for my readers.


Sudah-sedahlah kita mencari kesalahan orang lain,

Sudah-sudahlah kita mencaci orang lain,

Sudah-sudahlah kita menghina orang lain,

Sudah-sudahlah kita tidak puas hati dengan orang lain,

Sudah-sudahlah kita,kerna kita semua manusia.

Masih banyak perkara yang perlu difikirkan mati akhirat sana.

Sudah-sudahlah wahai sayang saya sekalian.



Let's picture tell and talk :)

Sekian.

6 comments:

el said...

sudah2lah jom kita lunch dah lapar ni..hehehe

nice n3..mmg kdg2 tu kita sebagai manusia biasa byk sgt buat salah tanpa disedari..bila dah terhantuk baru laaaaaaaaa...hehehe

P U C A T said...

hiks,,kite puase yang.
hehe.

Ain Norainsyah said...

Hehe... Ain pun tak sudah-sudah sibuk. Nak datang sini pun tak sempat. :)

Nice. betullah tu. Kita manusia ni tak sudah-sudah dengan masalah dengan orang lain kan. :D

zulhilmi tempoyak said...

sudah... cukup2 sudah.. heee

Addasyuhadadisini said...

sudah-sudahlah..hehehe..wat baik dpat ganjaran kan ke seronok.. :)

Lyaa Suriany said...

manusia mmg suka cr slh org
macam diri sendiri maksum
peringatan tuk diri sndiri jgk.