Tuesday, February 12, 2013

Important stuff in my handbag ( s )

Assalamualaikum

Aku seorang penggemar handbag tegar ,takpe takde brand pon janji handbag itu selesa untuk aku pakai dan tahan lasak.Eh kalau aku pakai handbag mahal pon macam korang prihatin sangat melainkan pricetag tu tak bukak lepastu bile galas handbag sengaja muncungkan separuh dari siku tangan supaya orang nampak brand khen...wawawawa..masalahnya aku tak pernah pakai handbag mahal-mahal ni cukup yang murah-murah aje.

Mahal ke murah ke bukan persoalannya tapi most important thing adalah keperluan yang aku dok kelek ke hulu ke hilir untuk berhari-hari lamanya sampai kadang-kadang aku tak boleh hidup tanpa stuff tersebut!!Balik rumah parents pon aku akan bawak sebab aku malas nak kemas.

Dalam handbag ada lagi bag.Tapi aku panggil small bag .Dalam bag ini ada pendrive.Setakat ni baru tiga pendrive .Lepastu macam-macam color pulak hitam,kuning dan putih .Ngade betul aku ni kan. Tiga sekawan ni bukan bodo-bodo je aku bawak tau .Semuanya ber-ke-pentingan.

Yang ni saiz versi mak sebab besar sikit dari yang atas tadi.Dalam bag ni aku letak macam-macam tau.Ade sunblock cream,ade lip balm ade envelope origami yang aku buat haritu ade kunci rumah dan macam-macam lagi.Tapi yang paling penting adalah lip balm dan sunblock cream la.Sebab sekarang dah masuk musim panas jadinya sunblock wajib ditempek supaya kulit aku tidak terbakar dan lip balm untuk mengurangkan kerekahan bibir.Gegirl gegirl gedik gitteww :)


Yang ni whole dalam handbag yang aku main campak campak je dan nampak sangat kemalasan tahap maksima.VCO pon boleh tercampak dalam handbag dengan bagaimana pun aku tak tahu.Lepas tu ada wallet .ID card pon ( kad pekerja ) tak pernah pakai tapi lebih rela dan kejam campak dalam handbag muahahaha.


Kalau nak ikutkan banyak lagi aku nak snap tapi macam malu laa nanti you all's cop aku ni bukan-bukan .Bajet ramai je yang baca blog aku kan.Motipp??

NOTA KAKI: ENTRY MALAS PLUS BOSAN.







Sekian

5 comments:

normala_ali said...

hehe banyaknya barang.. sama banyak macam handbag mala.. :P

P U C A T said...

ni baru handbag kecik..kalau yang besar lg banyak barang mineral water la .tah hape-hape dah :)

MizzTina said...

kite sm la.. makin besar enbeg, makin sesuke ati cmpk barang..

Liza Razak said...

sama lah dengan saya..macam-macam ada dalam handbag..hehe

Lyaa Suriany said...

lya suka handbag besar..
sbb sng nk campak barang.
hehe
kalau bwk handbg kecik mesti rimas gile. yg tu xleh wat msk hndbg, yg ni xleh. sudah nya purse je yg boleh
haha