Friday, December 31, 2010

New Year Cominngggggggg!!

 "Keazaman,Ketaatan...dan Double2an"

Asal masuk new year..u oll n sume2 kt luo tu mesti berazam baru..kan?kan?kan?
Ade yg nak kawen la...ade yg nak jadi lebih berani la..aik."berani azam jgk ke nyah"..haishh
ade yg nak beli kereta baru la...and mcm2 la azam tahun baru ni.....haha..
Haku nye azam xde lo berazam sgt...kalo time study dolu2 ble new year je nak study rerajin le..sudahnye same aje..haha.

Tak nak cite panjang2 la.nanti u oll bosan ..kang ade yg kate aku wt essei lak....Ok..ermm.
Akunye azam bese2 je u oll.Nak cari keje yang mantap sket kasi support diri haku neh...if dpt keje haku nak buat saving lo 4 my future..kang sakit penat nanti senang pakai saving tu aje..x payah le nak meminjam2 sane sinikan...hehe...Aku jgk ade azam yg sgt n tak mungkin tercapai..ahaaxx....u oll mesti tertanye2 ape azam haku kan??

Ouchh....fikiran aku mesti melayang2 ble tgk bnde alah itu..'dalam hati mesti tertanye ble la aku bleh rase ini'..hah tu dia..u oll nak tau x??..hehe..agak berangan la aku nak beli
::KERETA HONDA ACCCORD::.itulah angan2 si pucat lesi...pehh...ntah ble la bleh dpt ko!!..huhu...


So skang haku kene rajin2 laa..laa...tp sebelom ni mmg da rajin pon...kiki..( perasan je lebih )....
Ape yg penting semangat tu kene ade nyah!!jgn dok khayal n ckp je yg lebih..ahaha...kalo u oll nak impian n azam baru termakbul kene rajin n triple rajin la ko!!

              Ok la...haku rase tu je yang aku boleh kongsi ngn korang !! InsyaAllah dengan izin-Nya tercapai lah hasrat n azam tahun baru aku kan?kan?kan?Haku pon mengharapakn yg terbaek dlm hidup haku neh and u oll jgk nyah!!...rerajin triple rajin tau....xde nak simpan azam manyak3 maa!!konpom tak dapat..okie??!!



                            

No comments: